Καλωσορίσατε στο δικτυακό χώρο του καταστήματος μας

O ιστότοπος www.hightech.com.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία ΚΟΚΚΙΝΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΗΣ, που εδρεύει στην Νεάπολη Λακωνίας, Λεωφ. Σπάρτης 27, 230 53, με Α.Φ.Μ. 111913774, Δ.Ο.Υ. Σπάρτης και ΑΡ ΓΕΜΗ: 018473039000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@hightech.com.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2117707800.

Ο χρήστης των σελίδων και των υπηρεσιών του www.hightech.com.gr παραχωρεί τη συγκατάθεσή του στους κατωτέρω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, των σελίδων, των φωτογραφιών και των αρχείων που περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα www.hightech.com.gr. Συνεπώς, οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν την επίσκεψη ή τη χρήση αυτής και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου της.

To www.hightech.com.gr είναι κατάστημα λιανικής πώλησης, απευθύνεται σε επαγγελματίες και ιδιώτες και πραγματοποιεί λιανικές πωλήσεις. Η ιστοσελίδα www.hightech.com.gr αποτελεί το δικτυακό χώρο του καταστήματος μας.

Οι τιμές είναι αποκλειστικά για αγορές από το site.

Όλες οι πληροφορίες που έχουν σχέση με τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές των πελατών μας, είναι ασφαλείς και προπάντων απόρρητες. Για την ασφαλέστερη πρόσβαση των πελατών μας, χρησιμοποιούνται δύο κωδικοί: το όνομα χρήστη (username) και ο μυστικός κωδικός ασφαλείας (password). Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα του HighTech δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης).

Για την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, έχουμε δημιουργήσει κατηγορίες χωρισμένες με τη σειρά τους σε υποκατηγορίες, στο πανω μέρος της ιστοσελίδας μας. Για να υποβάλετε οποιαδήποτε παραγγελία, πρέπει πρώτα να κάνετε log in και στη συνέχεια επιλέγοντας το προϊόν / προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε κάνετε προσθήκη στο καλάθι. Τα βασικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε αναλυτικά στην καρτέλα του είδους στην ιστοσελίδα. Αφού ολοκληρώσετε την αγορά σας, πηγαίνετε δεξιά στο καλάθι αγορών σας (το οποίο σας εμφανίζει αριθμητικά πόσα προϊόντα έχετε προσθέσει), επιλέγετε έναν από τους τρόπους πληρωμής καθώς και τον τρόπο αποστολής και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας πατώντας ολοκλήρωση παραγγελίας. Παρακαλείσθε προ της υποβολής της παραγγελίας να προβαίνετε σε έλεγχο αυτής καθώς με την επιβεβαίωσή της, τεκμαίρεται ότι αποδέχεσθε όλους τους όρους του παρόντος.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε μήνυμα στο mail που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας έχει παραληφθεί από το κατάστημα μας. Τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.hightech.com.gr διανέμει προϊόντα τεχνολογίας, προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων στις καλύτερες δυνατές τιμές. Επομένως, μονολότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, όπως αυτή εμφανίζεται στον ιστότοπό μας, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που προβάλλεται στο www.hightech.com.gr να μην είναι τελικώς διαθέσιμο ή να μην είναι διαθέσιμο εντός του συνήθους χρόνου παράδοσης. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας , περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Για τους ανωτέρω λόγους και με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, ενημέρωση και τη μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται με την ανωτέρω διαδικασία.
Νόμισμα όλων των συναλλαγών με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.hightech.com.gr είναι το ευρώ (€).

Η παραγγελία φτάνει στον πελάτη (στον τόπο παράδοσης) εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας μέσω της παρούσης ιστοσελίδος. Για ολες τις παραγγελίες  δύναται να χρησιμοποιηθεί είτε υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) είτε μεταφορική εταιρεία (μετα από τηλεφωνική επικοινωνία και προπληρωμη σε έναν από τους λογαριασμούς του καταστήματος μας). Τα μεταφορικά έξοδα στις περιπτώσεις χρήσης υπηρεσίας ταχυμεταφορών (courier) ή μεταφορικών εταιρειών δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας εξαρτάται και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που υπάρχει στις αποθήκες μας, με την επιφύλαξη γεγονότων ανωτέρας βίας.

Τα προϊόντα αποστέλλονται (είτε με courier είτε με μεταφορική εταιρεία) με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Ουδεμία ευθύνη φέρει το κατάστημα μας για οποιαδήποτε ζημία κατά τη μεταφορά των προϊόντων.

Τα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα του καταστήματος μας μέχρι πλήρους εξοφλήσεως τους που αποδεικνύεται μόνο με νόμιμο παραστατικό του καταστήματος  μας.

Ακύρωση Παραγγελίας:
Είναι δυνατή ακύρωση της παραγγελίας με την αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hightech.com.gr ή φαξ στο 27340-29001. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του χωρίς καμία επιβάρυνση, εφ’ όσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των εμπορευμάτων. Η δυνατότητα ακύρωσης δεν ισχύει στην περίπτωση ειδικής παραγγελίας που έχει πραγματοποιηθεί κατόπιν τηλεφωνικής ή μέσω e-mail επικοινωνίας και συνεννοήσεως.

Επιστροφές Προϊόντων – Υπαναχώρηση:
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή της παράδοσης την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κ.λπ. Επιστροφές των προϊόντων, τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας του καταστήματος μας, προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις: Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην επιχείρηση ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν το καταστημα μας. Επίσης, ο πελάτης θα έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού σύμφωνα με τα οριζόμενα στο νόμο περί προστασίας των καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή προϊόντος προς Τεχνικό Τμήμα ΕΠΙΣΚΕΥΗ – SERVICE – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:
Στην περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβε ο πελάτης παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα είτε από την αρχή είτε κατά την διάρκεια της εγγύησης καλής λειτουργίας που ορίζετε από τον κατασκευαστή, έχει την δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν στο τεχνικό μας τμήμα για τεχνικό έλεγχο επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα πάντα με τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή. Για την επιστροφή του προϊόντος προς επισκευή, πρέπει να συμπληρωθεί η σχετική φόρμα (RMA),ο πελάτης θα λάβει άμεση απάντηση με φαξ ή email από το τεχνικό μας τμήμα. Πρέπει να γίνει άμεση αποστολή  του προϊόντος στο service μας, ώστε για γίνει άμεσα ο τεχνικός έλεγχος και η εξακρίβωση της βλάβης. Στην συνέχεια εφόσον το προϊόν είναι σε εγγύηση θα προωθηθεί άμεσα στην αντιπροσωπεία, για επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα πάντα με τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή. Μετά την επιστροφή του από τον οίκο, και τον τελικό έλεγχο από το τεχνικό μας τμήμα, θα ενημερωθεί ο τελικός πελάτης, ώστε να ρυθμιστεί η παραλαβή του προϊόντος. Φυσικά όλες οι παραπάνω υπηρεσίες εντός εγγύησης, παρέχονται δωρεάν. Η μόνη επιβάρυνση του εκάστοτε πελάτη είναι η αποστολή του προϊόντος προς το service μας.

Εγγύηση:
Τα προϊόντα της εταιρείας μας συνοδεύονται από την ΕΓΓΥΗΣΗ του εκάστοτε κατασκευαστή.
To www.hightech.com.gr δεν ευθύνεται σε περίπτωση δυσλειτουργίας, διακοπής λειτουργίας ή αστοχίας του υλικού (hardware) ή λογισμικού (software), που χρησιμοποιεί και επίσης δεν εγγυάται και δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για την ποιότητα, επάρκεια και ασφάλεια της επικοινωνίας για οποιοδήποτε σημείο του τηλεπικοινωνιακού δικτύου του παρόχου διαδικτυακών υπηρεσιών (ΙSP) ή άλλων δικτύων που απαιτούνται για την λειτουργία της ιστοσελίδας και δεν υπέχει ευθύνη για προβλήματα λειτουργικότητας του δικτύου που οφείλονται σε τρίτους φορείς και καθιστούν πρόσκαιρα ή και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την ιστοσελίδα μη διαθέσιμη.

Παρά το γεγονός ότι το κατάστημά μας λαμβάνει όλα τα μέτρα ασφαλείας και χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό και αντίστοιχο λογισμικό προστασίας, δεν εγγυάται ότι το ίδιο ή οποιοδήποτε άλλο συγγενικό site ή οι εξυπηρετητές “servers” μέσω των οποίων αυτά τίθενται στη διάθεσή σας, σας παρέχονται χωρίς “ιούς” ή άλλα επιζήμια συστατικά. Το www.hightech.com.gr δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση την ορθότητα, την πληρότητα ή και διαθεσιμότητα των περιεχομένων, σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών ή τα αποτελέσματά τους. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει ο επισκέπτης/χρήστης και σε καμία περίπτωση το www.hightech.com.gr.

Tο κατάστημά μας δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και σελίδων στα οποία παραπέμπει η ιστοσελίδα του  www.hightech.com.gr μέσω “δεσμών”, hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Συνεπώς για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη/χρήση τους οφείλετε να απευθύνεστε απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Η  εταιρεία μας σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

Τρόποι αποστολής:
Όλες οι παραδόσεις γίνονται καθημερινά στον χώρο της επιλογής σας σε όλη την Ελλάδα εύκολα και αξιόπιστα. Οι αποστολές των προϊόντων του www.hightech.com.gr γίνονται με Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (πόρτα-πόρτα).  Υπάρχει και δυνατότητα της παραλαβής των προϊόντων από την φυσική έδρα μας. Η παραλαβή  από την έδρα μας μπορεί να γίνει μόνο μετά από συνεννόηση για την ακριβή ώρα και ημέρα της παραλαβής. Η αποστολή των εμπορευμάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί και με μεταφορική εταιρεία προς εξυπηρέτηση του πελάτη, με την προϋπόθεση να έχει γίνει η προπληρωμή σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Τρόποι πληρωμής:
Οι διαθέσιμοι τρόποι για την πληρωμή των εμπορευμάτων από την ιστοσελίδα www.hightech.com.gr είναι με αντικαταβολή και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Μεταβολή τιμών: Όλες οι τιμές μπορεί να μεταβληθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Για την αγορά ενός προϊόντος ισχύει η τιμή που υπάρχει στο www.hightech.com.gr την στιγμή της υποβολής και αποστολής της παραγγελίας δια της παρούσης ιστοσελίδας.

Ασφάλεια συναλλαγών:
Το hightech.com.gr δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας και της ακεραιότητας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες της ιστοσελίδας του. Το hightech.com.gr έχει υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες προσκομίζουν στην ιστοσελίδα του ή του παρέχουν με οποιοδήποτε άλλο μέσο (πχ. τηλεφωνικά). Αυτές οι διαδικασίες προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή. Βοηθούν επίσης στο να πιστοποιείται ότι τα στοιχεία αυτά είναι ακριβή και χρησιμοποιούνται σωστά. Η σύνδεσή σας σε αυτό είναι ασφαλής. Εφαρμόζουμε το κατάλληλο επίπεδο ασφαλείας και έχουμε ως εκ τούτου υλοποιήσει εύλογες φυσικές, ηλεκτρονικές, και διοικητικές διαδικασίες για τη διασφάλιση των δεδομένων που συλλέγουμε από τυχαία ή παράνομη καταστροφή, απώλεια, αλλοίωση, μη εξουσιοδοτημένη γνωστοποίηση ή πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που διαβιβάζονται, αποθηκεύονται ή αποτελούν με διαφορετικό τρόπο αντικείμενο επεξεργασίας. Οι πολιτικές μας διαδικασίες ασφάλειας πληροφοριών είναι στενά ευθυγραμμισμένες με τα ευρέως αποδεκτά διεθνή πρότυπα και αναθεωρούνται τακτικά και επικαιροποιούνται, όποτε απαιτείται, προκειμένου να πληρούν τις επιχειρηματικές ανάγκες μας, αλλαγές στην τεχνολογία και τις κανονιστικές απαιτήσεις. Η πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα χορηγείται μόνο στο προσωπικό ή άμεσους συνεργάτες με τη Εταιρεία που απαιτείται να έχουν τέτοια πληροφόρηση για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών. Σε περίπτωση παραβίασης δεδομένων που περιέχουν προσωπικά δεδομένα, η Εταιρεία θα τηρήσει την ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με την ειδοποίηση της παραβίασης.

Εφαρμοστέο Δίκαιο – Δικαιοδοσία:
Κάθε διαφορά μεταξύ των συμβαλλομένων σχετικά με την εφαρμογή, ερμηνεία, ακυρότητα όρων της σύμβασης, την ύπαρξη ή ανυπαρξία δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων εκ συμβάσεως ή και αδικοπραξίας, ερμηνεύεται σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους και υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των καθ’ ύλη αρμοδίων δικαστηρίων, στην δικαιοδοσία των οποίων τα μέρη υποβάλλονται από σήμερα οικειοθελώς. Οι καταναλωτές μπορούν να προσφύγουν σε φορείς ΕΕΔ, που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας, για κάθε είδος διαφοράς που έχουν με τους προμηθευτές αγαθών ή υπηρεσιών, ανεξαρτήτως του τι αγόρασαν (με την εξαίρεση υπηρεσιών υγείας και ανώτατης εκπαίδευσης) και πως το αγόρασαν (ηλεκτρονικά ή μη, εγχώρια ή διασυνοριακά).
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το bsbfashion να μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Για οποιοδήποτε ερώτημα, παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@hightech.com.gr , καθώς και στον αριθμό τηλεφώνου  211-7707800 (4 γραμμές)